Czy istnieją granice ingerencji sztuki w ludzkie życie? Zanim odpowiesz, przeprowadź proste ćwiczenie. Wyobraź sobie, że właśnie zaczynasz nowy etap i
Miejsce: Teatr Nowy im. Izabelli Cywińskiej SCENA IM. KWAŚNIEWSKIEJ
Czy istnieją granice ingerencji sztuki w ludzkie życie? Zanim odpowiesz, przeprowadź proste ćwiczenie. Wyobraź sobie, że właśnie zaczynasz nowy etap i
Czy istnieją granice ingerencji sztuki w ludzkie życie? Zanim odpowiesz, przeprowadź proste ćwiczenie. Wyobraź sobie, że właśnie zaczynasz nowy etap i
Nowa Scena MuzycznaOSIECKA. BYLE NIE O MIŁOŚCI"Pamiętajmy o Osieckiej" – tak nazywa się konkurs, którego laureatką została w 2013 roku
Nowa Scena MuzycznaOSIECKA. BYLE NIE O MIŁOŚCI"Pamiętajmy o Osieckiej" – tak nazywa się konkurs, którego laureatką została w 2013 roku
Nowa Scena MuzycznaOSIECKA. BYLE NIE O MIŁOŚCI"Pamiętajmy o Osieckiej" – tak nazywa się konkurs, którego laureatką została w 2013 roku
Kim dziś jest grecki bohater spod Troi? Czy odarty przez Wyspiańskiego z mitu herosa Odyseusz to zwierciadło lęków, frustracji i
Kim dziś jest grecki bohater spod Troi? Czy odarty przez Wyspiańskiego z mitu herosa Odyseusz to zwierciadło lęków, frustracji i
PIES | REŻ. BARBARA BENDYKReżyseria: Barbara BendykDramaturgia: Szymon KrólObsada: Michał Badeński, Maciej Kamiński, Joanna Karcz, Olga WojtkowiakMłodej parze, mierzącej się
PIES | REŻ. BARBARA BENDYKReżyseria: Barbara BendykDramaturgia: Szymon KrólObsada: Michał Badeński, Maciej Kamiński, Joanna Karcz, Olga WojtkowiakMłodej parze, mierzącej się
STANISŁAW IGNACY WITKIEWICZMATKA„Skomponowałem w wagonie, jadąc do Jaworskich pod Warszawę, potworny dramat Czystej Formy pt. MATKA. O ile mi się
STANISŁAW IGNACY WITKIEWICZMATKA„Skomponowałem w wagonie, jadąc do Jaworskich pod Warszawę, potworny dramat Czystej Formy pt. MATKA. O ile mi się
Irena, Edward i ich córka Iza to duchy pokutujące w ruinach zamku nieopodal niebezpiecznego zakrętu nad przepaścią. Znudzona swą wieczną
Irena, Edward i ich córka Iza to duchy pokutujące w ruinach zamku nieopodal niebezpiecznego zakrętu nad przepaścią. Znudzona swą wieczną
Twórczością Mistrza Wasowskiego zafascynowana jestem od lat, ale ta praca jest dla mnie szczególna, bo zdecydowałam się opowiadać piosenkami Mistrza,
Twórczością Mistrza Wasowskiego zafascynowana jestem od lat, ale ta praca jest dla mnie szczególna, bo zdecydowałam się opowiadać piosenkami Mistrza,
EUGENE O’NEILLZMIERZCH DŁUGIEGO DNIA(LONG DAY'S JOURNEY INTO NIGHT)Eugene O’Neill, laureat literackiej Nagrody Nobla z 1936 roku, chciał, by ten wyjątkowy,
EUGENE O’NEILLZMIERZCH DŁUGIEGO DNIA(LONG DAY'S JOURNEY INTO NIGHT)Eugene O’Neill, laureat literackiej Nagrody Nobla z 1936 roku, chciał, by ten wyjątkowy,
EUGENE O’NEILLZMIERZCH DŁUGIEGO DNIA(LONG DAY'S JOURNEY INTO NIGHT)Eugene O’Neill, laureat literackiej Nagrody Nobla z 1936 roku, chciał, by ten wyjątkowy,
Werner SchwabPREZYDENTKIPrzekład: MONIKA MUSKAŁAW skandynawskich domach nie wieszano firanek, by pokazać, że ich mieszkańcy, a zwłaszcza mieszkanki, nie mają nic
Werner SchwabPREZYDENTKIPrzekład: MONIKA MUSKAŁAW skandynawskich domach nie wieszano firanek, by pokazać, że ich mieszkańcy, a zwłaszcza mieszkanki, nie mają nic
Hindi BrooksPO CO SĄ MATKI?Przekład: Elżbieta WoźniakReżyseria: Anna GryszkównaScenografia i kostiumy: Lidia StachowskaObsada:Malina GoehsMałgorzata Łodej-StachowiakKrótka instrukcja jak nie rozmawiać z
Hindi BrooksPO CO SĄ MATKI?Przekład: Elżbieta WoźniakReżyseria: Anna GryszkównaScenografia i kostiumy: Lidia StachowskaObsada:Malina GoehsMałgorzata Łodej-StachowiakKrótka instrukcja jak nie rozmawiać z